eindelijk zijn we er - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Roy Habets - WaarBenJij.nu eindelijk zijn we er - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Roy Habets - WaarBenJij.nu

eindelijk zijn we er

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

03 September 2008 | Nederland, Kerkrade

hallo allemaal,

eindelijk was het dan zo ver. ik ging eindelijk vertrekken. om 1 uur 's nachts ging de wekker. en om twee uur zat ik samen met mijn afscheidscomité in de auto richting schiphol. om kwart voor zes local time was het tijd om door de paspoort controle te gaan en afscheid te nemen van mijn geliefden. dit afscheid viel mijn heel zwaar en er werd zelfs een traantje weg gepinkt.(een stuk of 500). om 8 uur vertrokken we dan eiondelijk richting detroit om daar weer over te stappen op een andere vlucht richting phoenix.

eenmaal aangekomen in phoenix. ging ik al kapot van de hitte:P hier werden wij opgehaald door onze andere klasgenoten. wij werden door hun nar school gebracht. op school kregen we onze sleuel voor ons appartement of hotelkamer. gelukkig was ik één van de gelukkigen om meteen in een appartement te komen samen met jasper(dom), christiaan(beatrix) en steven(gayway).
we hebben nog wat aankopen gedaan voor de eerste dagen in ons nieuwe apartement en savonds met onze klasgenoten zijn we gaan eten.

de komende week staat ons veel voorlichting te wachten dus de komende anderhalve week gaan we nog niet vliegen

foto's appartement: http://picasaweb.google.com/royhabets89/Appartement#

foto's vertek&aankomst: http://picasaweb.google.com/royhabets89/VertrekAankomst#

  • 03 September 2008 - 15:27

    Mama,papa En Maudje:

    heey royke,
    leuk verhaaltje!!
    gelukkig heb je al een appartement!
    hopelijk met airco!! HAHA!
    jammer dat je nog niet kan gaan vliegen. maar dat is niet zo erg want dat heb je al vaak genoeg van de trap af gedaan! HAHAHA!

  • 03 September 2008 - 18:30

    JOU Meisje:

    lieverd..
    ik wens je heel veel succes...
    t gaat je allemaal lukken..
    ik ben echt trots op je.

    xxxx hou van je

  • 03 September 2008 - 18:36

    De Sjweiermam & Pap:

    heey schoonezoon,
    gelukkig ben je goed aangekomen.
    en zit je zoals ik hoor in een top-appartement... maarja je krijgt wat je verdient.
    zorg goed voor jezelf.
    blijf hard leren.
    moet daphne ook doen.`

    dikke tele-knuffel
    van je sjweiermam en je sjweierpap
    p.s. ook wij zijn heel trots op jou

    adië wa

  • 05 September 2008 - 05:43

    Tamar:

    Hee royke!
    Alles goed daar?
    Leuk zeg dat je zo'n website bijhoudt!
    Ik wens je heel erg veel succes en plezier daar,
    maar dat zal vast en zeker lukken!
    Leuk dat je samen met een paar jongens al in een appartement terecht kon!

    Nou we horen wel van elkaar,
    groetjes van pap & mam

    Kus Tamar

  • 05 September 2008 - 17:17

    Gertie & Jeu:

    Hallo Bekker,
    Als je afscheid moet nemen van ouders geliefde en bekenden is altijd moeilijk en 500 traantjes dat gaat nog wel,geen zakdoek vol.Bekkertje, dat half jaar is zo om en als je het vliegbrevet hebt kom je ons met jumbojet ons ophalen.Zet hem op je kunt het.
    Groetjes Gertie & Jeu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kerkrade

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2009

hier zijn we dan weer!!!!

26 November 2008

samenvatting laatste anderhalve week

08 November 2008

SOLOFILM!!!!!!!!!!!!!

22 Oktober 2008

Viva Las Vegas

09 Oktober 2008

SOLO? JAZEKER!!!!
Roy

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 13292

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: