weekend zit erop - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Roy Habets - WaarBenJij.nu weekend zit erop - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Roy Habets - WaarBenJij.nu

weekend zit erop

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

08 September 2008 | Verenigde Staten, Mesa

het weekend zit er weer op en we moeten weer naar school. gelukkig duurt de grondschool nog maar twee dagen en dan wordt het wachten totdat we mogen gaan vliegen.
in het weekend is er veel gebeurt. wij hebben op zaterdag toch dan eindelijk onze auto gekocht. een Ford Crown Victoria(foto's:http://picasaweb.google.com/royhabets89/FordCrownVictoria#)jasper en ik hadden al een paar dagen een oogje op deze auto maar wilden toch nog maar even rond kijken wat we nog meer konden vinden. uiteindelijk hebben we niets gevonden en is het deze geweldige ford geworden:P met de aankoop van deze auto zijn we zo ongeveer de hele zaterdag mee bezig geweest. een hele belevenis om in amerika een auto te kopen en op je naam te zetten. maar dit is allemaal goed gekomen en nu kunnen wij lkkr karren met onze amerikaanse bak.

op zondag zijn wij gaan tuben(lees:tjuben) dit is met een opgeblazen binnenband van een auto een rivier af drijven. wij waren met 9 man en hadden de banden aan elkaar vast gebonden en hebben zo lkkr 4,5 uur lang rond gedobberd over de SaltRiver. dits is een hele belevenis. lkkr over een rivier dobberen door een woestijn:P de foto's spreken voor zich
foto's(http://picasaweb.google.com/royhabets89/Tubing02#)

vandaag(maandag) hebben wij op school onze eerste spullen gekregen voor het vliegen.zoals: mijn headset voor in het vliegtuig, kneeboard(een bord voor op je bovenbeen vast te binden waar je kleine kaartje in kan vast binden) en natuurlijk de navigatie kaarten(wel zo belangrijk als je wilt weten waar je naar toe gaat). morgen nog de laatste dag grondschool en dan afwachten wanneer het echte werk kan gaan beginnen.

jullie horen nog van mij

  • 09 September 2008 - 09:14

    Angelique:

    hoi roy

    zo te lezen heb je een leuk weekend gehad geniet maar van alle indrukken en veel vlieg plezier groetjes waut angelique en rick

  • 09 September 2008 - 18:19

    Mam+pap:

    nou,nou dat zijn wel leuke foto's, wij hadden zo zin om ook mee te gaan tubben, maar ja de afstand is een beetje groot. Zo te zien vermaak jij je wel, nu maar wachten tot je eindelijk de lucht in kunt! Maar als het luchtruim misschien niets wordt kun je nog altijd schipper worden op deSaltriver.

  • 10 September 2008 - 16:55

    Roel Willemsen:

    lache man die bak. nouja kep je net nog ff gesproken dus k hoor et wel weer. Cya

  • 11 September 2008 - 20:12

    Christine En Yani:

    OMA: royke hoe gaat die met je? ik heb gehoord je zat je te vervelen, maar je moet wat nieuws gaan ontdekken daar, wat leuk is!

    YANI: ik wou royke dat ik al zo ver was dat ik daar in amerika was, je moet gewoon doorzetten en wat Jo je ook al heeft gezegd die 6 maanden zullen zo om zijn als je je draai daar hebt gevonden! dat heb ik precies ook meegemaakt, eens dat je het daar gewend bent geworden komt alles goed!!!!

    groetjes oma en yani

  • 12 September 2008 - 14:20

    JOU Meisje:

    lieverd.
    ik heb de foto's gezien op picasa.. echt leuk..
    nu heb je even vrij en kan je daarna gaan vliegen. dan begint het echte werk..
    ik hoop dat je t een beetje gezellig hebt met de jongens daar..
    en ze moeten wel lief voor je zijn anders kom ik eens even langs.. whaha:P

    xxxx
    hou echt veel van jou..
    xxx
    je meisje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mesa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2009

hier zijn we dan weer!!!!

26 November 2008

samenvatting laatste anderhalve week

08 November 2008

SOLOFILM!!!!!!!!!!!!!

22 Oktober 2008

Viva Las Vegas

09 Oktober 2008

SOLO? JAZEKER!!!!
Roy

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 13291

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: