Solo!?!?!?!?!?!?!?!?! - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Roy Habets - WaarBenJij.nu Solo!?!?!?!?!?!?!?!?! - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Roy Habets - WaarBenJij.nu

Solo!?!?!?!?!?!?!?!?!

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

04 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Mesa

deze hele week weer keihard zitten studeren en vliegen zodat ik solo kan gaan. iedere dag om 3 uur 's nachts opstaan om vluchten voor te bereiden. ik heb deze week bijna alleen maar traffic patterns gevlogen. dit ging zo goed dat mijn instructeur op woensdag zei dat ik op donderdag op mocht voor mijn D11 check. op deze check ga je met een andere instructeur traffic patterns vliegen. dit ging tijdens de check allemaal goed. alleen als ik 50ft boven de baan hing had ik de neiging om naar links af te wijken. daardoor kwam ik niet helemaal op de centerline terecht met de landingen. dus ik moest eigenlijk een go around maken. dit houdt in dat je weer vol gas geeft en weer opstijgt en een nieuwe approuch moet maken. dit heb ik echter niet gedaan en kwam ik dus niet op de centerline terecht. dit vond de intructeur niet zo goed. dus heb ik mijn check niet gehaald. ik heb een partial gekregen. dit houdt in dat je op een klein gedeelte bent gezakt en niet op de hele check. ik heb vrijdag mijn extra vlucht gehad om dit te oefenen. dit ging weer allemaal perfect. dus mag ik maandag weer op voor mijn check en als die goed gaat dan.....mag ik dinsdag SOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als het zover is zal ik jullie een seintje geven.

om ons appartement een beetje aan te kleden hebben we een kleine vissekom gekocht. deze kom, eigenlijk een bak. heeft een inhoud van 55 gallon. dat is ongeveer een kleine 200 liter.
we hebben ook de perfecte bewoners voor ons kommetje gekocht. zogenaamde cyclides. dit zijn vlees etende vissen. echt iets voor ons. dus als wij ons vervelen dan gooien we een klein goudvisje in onze bak en bekijken wij het prachtige schouwspel dat zich afspeelt in ons aquarium.

  • 04 Oktober 2008 - 20:27

    JOU Meisje:

    Heey liefjee..

    echt jammer dat je je check niet hebt gehaald.. maar nu je die extra vlucht hebt gehad heb je nog extra kunnen oefenen en haal je je check maandag wel..
    en dan dinsdag mag je solo:D

    en ik vind je vissen maar eng.. stop je vinger maar niet in t water want dan eten ze dalijk je vinger nog op en dat moeten we neit hebben..

    dikke kus..
    hou super veel van jou..
    Ik mis je heel erg!!..
    JOU MEISJE

  • 04 Oktober 2008 - 21:33

    Maud:

    Hey Roy,
    Leuk om te lezen allemaal :)
    Ik hoop echt dat je volgende check lukt, want het zou natuurlijk super zijn als je dinsdag eindelijk mag gaan SOLO vliegen! :D Ik zal voor je duimen!
    Enne, wat betreft die vleesetende vissen: iejww.. dat is echt niks voor mij, haha :P Maar goed, toch veel plezier gewenst ermee.. (arme goudvisjes.... :()
    Maar bovenal natuurlijk: veel succes gewenst voor maandag! :)
    Groetjes, Maud Schaepkens

  • 06 Oktober 2008 - 04:33

    Mama:

    nou roy, ik ben er van overtuigd dat je deze week solo gaat. het is geen ramp als je een vlucht extra hebt voor alles moet je oefenen ook voor piloot te worden (hiervoor moet je heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel oefenen) het gaat deze week echt gebeuren onze ROY gaat solo P.S. best wel raar die gedachte dat jij helemaal alleen in zo'n kist zit en rond vliegt. Zet hem op je weet dat wij achter je staan en je veel succes wensen. Je MAMA

  • 08 Oktober 2008 - 22:45

    Sjef:

    Hey Roy.
    Klinkt allemaal veelbelovend:P. Laat weten hoe het was!
    En oh, maak maar wat foto's van het schouwspel, haha;).

  • 09 Oktober 2008 - 11:31

    Gertie & Jeu:

    Hallo Keeeeeeeerel,
    Geweldig Roy,daar moet je lef voor hebben om in zo een machine solo te vliegen.Dat dwingt respect af bij iedereen die de foto's bekijkt. En het appartement ziet er gezellig en mooi uit (heb je geen klusjesman nodig) met een heerlijk zwembad dat is heerlijk vertoeven naar die solovlucht.

    Groetjes Gertie & Jeu.

  • 09 Oktober 2008 - 18:47

    Angelique:

    hoi roy

    jammer dat je maar een gedeelte hebt gehaald maar niet getreurt ik weet zeker dat je het de volgende keer haalt want je bent een echte doorzetter komt dus allemaal goed. en even over die vissen ja wat moet ik daar nou over zeggen ik weet het niet. nou veel plezier verder we horen weer van je

    groetjes waut angelique en rick

  • 09 Oktober 2008 - 19:40

    "Dierenbescherming":

    Als dieren liefhebber wil ik een onderzoek doen hoe de goudvissen hun zwembad ervaren. Ik zou jullie willen vragen om een zwembroek aan te doen en zelf op onderzoek te gaan. Laat mij even weten hoe het is gegaan. Groeten Nemo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mesa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2009

hier zijn we dan weer!!!!

26 November 2008

samenvatting laatste anderhalve week

08 November 2008

SOLOFILM!!!!!!!!!!!!!

22 Oktober 2008

Viva Las Vegas

09 Oktober 2008

SOLO? JAZEKER!!!!
Roy

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 13308

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: