SOLO? JAZEKER!!!! - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Roy Habets - WaarBenJij.nu SOLO? JAZEKER!!!! - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Roy Habets - WaarBenJij.nu

SOLO? JAZEKER!!!!

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

09 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Mesa

maandag stond er voor mij weer een D11 check op het programma. ik hoefde deze keer alleen maar te laten zien dat ik het vliegtuig goed onder controle had en netjes op de centerline kon landen. en dat was mij deze keer wel gelukt. dus dat betekende dat ik de volgende dag solo zou gaan.

eenmaal het uur van de waarheid aangebroken, was de wind buiten de limieten voor het solo vliegen. maar mijn instructeur zei dat het wel goed zou komen en dat we een half uurtje moesten wachten en dat dan de wind wel een beetje zou afnemen. dus zodoende een half uur gewacht en jawel hoor de wond was afgenomen tot 1 knoop onder het limiet. dus ik maocht gaan. eerst moest ik drie traffic patterns met instructeru vliegen zodat ze konden kijken of nog alles goed deed. en na deze traffic patterns was het dan zover. ik mocht solo!!!!
dit is in 1 woord te beschrijven: GEWELDIG!!!! dit is iedereen aan te raden. ik heb die dag in totaal 30 minuten solo gevlogen in de traffic patterns van falcon field.

de dag erna had ik mijn d13 vlucht. in deze vlucht ben ik naar gateway airfield en chandler airfield gevlogen met instructeur. ik van hem mijn endorsement voor gateway gekregen. dat houd in dat je tijdens een solo vlucht naar gateway mag vliegen om daar te landen.

vandaag(donderdag) had ik mijn S14 vlucht. dit is een solo waar je van het vliegveld weg gaat en airwork gaat oefenenen. en ik had mijn endorsement voor gateway gekregen dus hier ging ik ook maximaal gebruik van maken. hier ben ik dus ook naar toe gevlogen. (en onthoud: helemaal in men eentje) deze vlucht duurde in totaal anderhalf uur maar het leken maar 5 minuten. het was zo voorbij.

morgen heb ik D15. dit is weer oefenen hoe je vliegvelden moet binnenvliegen. en als ik die vlucht heb gehad dan zijn de komende 3 vluchten alleen maar solo's! en hier kan ik natuurlijk niet op wachten!!

foto's SOLO: http://picasaweb.google.com/royhabets89/Solo#

er komen nog bewegende beelden van mijn solo op internet.

  • 10 Oktober 2008 - 09:05

    ANGELIQUE:

    HOI ROY

    TE GEK IK WIS WEL DAT HET GING LUKKEN. VIND HET ECHT KNAP VAN JOU DAT JE HELEMAAL ALLEEN VLIEGT NOU ROY IK KAN ME VOORSTELLEN DAT JE NIET KAN WACHTEN OP DE VOLGENDE SOLO VLUCHT.

    GROETJES ANGELIQUE

  • 10 Oktober 2008 - 10:38

    Maudje:

    Heey broer,

    ik vind het te gek van je dat je dat je dat al allemaal kan!! Ik ben trots op je.
    veel plezier en geluk met je volgende solo vluchten.

    Groetjes Je zusje en Dave

  • 10 Oktober 2008 - 11:22

    Maud:

    Heey Roy!
    Wat geweldig allemaal! :) Proficiat dat het zo goed gegaan is!
    En alvast veel succes voor de volgende keren!
    Groetjes, Maud Schaepkens

  • 10 Oktober 2008 - 14:37

    JOU Meisje:

    lieverd..
    ik ben echt super trots op jou dat je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen.. en ik weet dat je het echt helemaal geweldig vind om solo te vliegen.. ik ben benieuwd hoe je vlucht van vandaag is gegaan..
    ik hoop goed!! maar dat zal wel met zo'n piloot als jou!!

    hele dikke kus!!!
    hou echt heel veel van jou
    jij bent MIJN pilootje!!
    kusjee!! JOU prinsesjee

  • 11 Oktober 2008 - 06:16

    Je Trotse Moeder:

    poeh, poeh was n spannend weekje voor je, je hebt t er geweldig van af gebracht. Zie je hoe snel dat alles kan gaan. Gewoon geweldig blijf zo je best doen dan komt alles heel snel voor elkaar, maar ja jij vindt het zelf ook heeeeeeeeeeeeeel geweldig dus je hoeft je niet veel moeite te doen want dat gaat van alleen. Geniet ff van LAS VEGAS en dan op voor de volgende ronde.
    Je trotse moeder uit kirchroa

  • 13 Oktober 2008 - 17:07

    Ans & Mac:

    Ik heb gehoord dat je je eerste solovlucht hebt gehad, echt te gek, wij hebben de foto's bekeken dit is tech een hele belevenis. Zo te zien hebben jullie een leuke groep die veel lol met elkaar hebben. Nog veen succes met je verdere vluchten en tot het volgende bericht.
    Veel groetjesvan Mac, Ans, Kayleigh en Ramon.

  • 17 Oktober 2008 - 10:13

    Rick:

    Hey Roy
    ik hoop dat je wel nog kan wachten op de volgende solo.
    Ik vind het te gek dat je dit mee maakt. Nog veel plezier
    Groetjes Rick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mesa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2009

hier zijn we dan weer!!!!

26 November 2008

samenvatting laatste anderhalve week

08 November 2008

SOLOFILM!!!!!!!!!!!!!

22 Oktober 2008

Viva Las Vegas

09 Oktober 2008

SOLO? JAZEKER!!!!
Roy

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 13310

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: