SOLOFILM!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Roy Habets - WaarBenJij.nu SOLOFILM!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Roy Habets - WaarBenJij.nu

SOLOFILM!!!!!!!!!!!!!

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

08 November 2008 | Verenigde Staten, Mesa

ja hoor eindelijk zijn er bewegende beelden te zien van mijn eerste solo vlucht. je kan deel 1&2 bekijken op:

deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=Ly3i1b7kjI8

deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=3-0M9ZJ-7Gg

met vliegen gaat he took nog altijd goed. ik heb vorige week mijn d24 check in 1x gehaald en heb gister mijn 30ste vlucht gehad. ik moet nu nog 8 vluchtjes op de archer vliegen en dan stap ik over op de arrow. dit vliegtuig heeft intrekbaar landings gestel en heeft 200pk. dus hij is ook een stuk sneller.
ik houd jullie op de hoogte. ik zal proberen er iedere week iets op te zetten. aangezien ik de laatste weken niet veel geschreven heb zal ik dat moeten inhale

  • 09 November 2008 - 12:45

    JOU Meisje:

    lieverd..
    ik ben echt zoooooo trots op jou!!!
    ik vind je solo film echt leuk..
    en echt spannend dat je binnenkort op een ander toestel mag gaan vliegen.. ik ben echt benieuwd..
    ik hoor en zie je vanavond weer..

    hele dikke kus
    hou super veel van jou
    JOU prinsesje

  • 09 November 2008 - 18:56

    Rick:

    hey roy leuke film.
    en ik ben al benieuwd op de volgende berichten.
    ik denk wel dat je nog leuke dingen mee maakt en dat je nog veel vluchten maakt

  • 10 November 2008 - 12:05

    Angelique:

    hoi Roy

    Echt te gek die filmpjes wij vinden het heel goed van jou die solo vluchten.ik hoop nog veel meer te zien.

    groetjes angelique

  • 10 November 2008 - 17:10

    Je Moeder:

    wij vinden die filmpjes gewoon geweldig, ongeloofelijk dat onze zoon daar in die kist zit, we kregen er gewoon kippevel van op naar t volgende toestel met ingeklapte wielen vergeet ze vooral niet uit twe klappen je pap en mam

  • 20 November 2008 - 12:35

    Eveline:

    Hey Roy,

    was vanmiddag effe bij je moeder en vader in de zaak, ze vertelde me dat je een solo filmpje had staan op internet, deze heb ik dus net bekeken. Wel super zeg! Echt knap van je. Dat je dat durft hahaha. Je moeder was het verhaal met kippevel op haar armen aan het vertellen ;). Ik wens je nog veel succes daar, doe je best en zal regelmatig op je site kijken.

    Groetjes Eveline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mesa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2009

hier zijn we dan weer!!!!

26 November 2008

samenvatting laatste anderhalve week

08 November 2008

SOLOFILM!!!!!!!!!!!!!

22 Oktober 2008

Viva Las Vegas

09 Oktober 2008

SOLO? JAZEKER!!!!
Roy

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 13305

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: