weer aan de bak - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Roy Habets - WaarBenJij.nu weer aan de bak - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Roy Habets - WaarBenJij.nu

weer aan de bak

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

21 September 2008 | Verenigde Staten, Mesa

na alweer een zeer zware week achter de rug te hebben met zeer veel goddelijke zwembad uren erbij geschreven. oftewel, sinds dinsdag niet meer gevlogen te hebben en ons helemaal kapot verveelt te hebben. Gaan wij morgen weer vliegen. jasper(mijn crewmaatje) staat morgen vroeg ingepland om om 6 uur take off te gaan en ik om 8 uur. dus dat wordt lekker vroeg opstaan voor ons. rond 4 uur snachts moeten wij weer paraat staan op het vliegveld om onze papieren in orde te maken. zoals onze Mass&Balance, fuelsheet en natuurlijk onze preflight inspection.

natuurlijk hoort er bij een week stil te hebben gestaan opstart problemen. en hier hebben wij maximaal last van .maar ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen. hopelijk gaan wij deze week veel vliegen zodat wij onze kunsten kunnen vertonen aan onze instructeur.
ik houd jullie op de hoogte

ps: voor alle mensen die berichten achter laten op deze site. ik lees ze allemaal en ik ben er heel blij mee dat er nog mensen aan mij denken in dat koude kikkerlandje. bedankt hiervoor

  • 22 September 2008 - 04:29

    Mama:

    he roy, ben blij dat je weer eens in actie kunt komen want ik had langzaam het idee dat jij je echt stierlijk aan t verveelen was. Dus zet m op en toon je kunsten aan de instructeur zodat hij alleen met jou nog wil gaan rondjes draaien. Hou je taai en wij hier denken allemaal aan jou, er zijn ook veel mensen die deze side lezen maar helaas geen berichtjes achterlaten. groetjes uit de bakkerij van iedereen

  • 22 September 2008 - 07:27

    Angelique:

    Hoi roy
    wat lees ik nou ben jij je aan het verveelen maar gelukkig kan je deze week weer gaan vliegen heel veel plezier en ik verheug me altijd weer als je een nieuw bericht heb geplaats ik vindt het altijd weer spannend wat jij daar allemaal doet

    groetjes van waut rick en ik

  • 22 September 2008 - 14:08

    JOU Meisje:

    lieverd..
    gelukkig kan je eindelijk weer gaan vliegen.. want je was je inderdaad heel erg aan het vervelen merkte ik.. haha..
    ik hoor straks als je terug bent wel hoe het was.. ben benieuwd..

    dikke kus..
    IK HOU ECHT VEEL VAN JOU!!!
    knuffel van Jou meisje

  • 22 September 2008 - 14:36

    Maud:

    Hey Roy!
    Jammer dat je een tijdje niet hebt kunnen vliegen.. Ik hoop dat we dan ook gauw weer kunnen lezen over je volgende vlieg ervaringen!! :)
    Veel succes alvast!
    Groetjes, Maud

  • 22 September 2008 - 15:32

    Waut:

    Kan je donderdag uit de lucht blijven. Zit dan namelijk zelf in een vliegtuig. Of heb je een vliegtuig met een L achterop?? Dan kan ik daar op letten.

    Groetjes van de Ringetjes.

  • 22 September 2008 - 17:48

    Gertie En Jeu:

    Hoi Roy,
    Na al dat zwemmen wat jullie doen wordt je net goed als Machael Phels die haalde 7x goud en een premie van 681,000 euro bonus van de fabrikant.Maar dat hoeft niet Roy ga voor goud bij je instructeur en geef hem naderhand les in het vliegen.Zet hem op Roy. we leven met je mee.
    ps Wordt ook nog cowboy????.
    Groetjes Gertie en Jeu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mesa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2009

hier zijn we dan weer!!!!

26 November 2008

samenvatting laatste anderhalve week

08 November 2008

SOLOFILM!!!!!!!!!!!!!

22 Oktober 2008

Viva Las Vegas

09 Oktober 2008

SOLO? JAZEKER!!!!
Roy

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 13336

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: